דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להפיג את החשש מהשארת הילד בהשגחת אדם זר 

מאת    [ 13/02/2009 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 2692 פעמים ]

כיצד להפיג את החשש מהשארת הילד בהשגחת אדם זר


שימוש במצלמות (גלויות או סמויות) יכול לספק להורה תמונה של הנעשה,
ובהיערכות מסויימת גם בזמן אמת דרך האינטרנט.

במקרים רבים מתפתח אצל ההורים חשד כשמשאירים את הילדים תחת השגחה זרה.
כל הורה שהבחין בהתנהגות מוזרה של הילד לאחר שהשאיר אותו בהשגחת אדם אחר, נתקל בתסריט של הסכנות שהילד חשוף אליהם ללא ההגנה שלנו.
לדברי אלכס אבסלנדר, מחברת D-TECH-TIV, ניתן להפיג את החששות האלו על ידי שימוש בציוד מעקב ואפילו להמשיך לפקוח עין על המתרחש בסביבת הילד גם מרחוק.

שימוש במצלמות סמויות יכול לספק להורה עיניים גם כשהוא אינו נמצא עם הילד.
במקרים בהם ההשגחה נעשית בביתנו או כל מקום אחר המאפשר לנו גישה חופשית, ניתן להסתיר את מצלמות כשהן מזוודות באביזרים ביתיים תמימים למראה המצויים בבית.
(לדוגמה: בפתח הרמקולים של הטלויזהי, ברמקולים חיצוניים, בשעון קיר חשמלי, ביחידת תאורת חירום ניידת או מקובעת לקיר וכו', בכל בית ימצאה אביזר מתאים שניתן להסליק בתוכו מערכת הקלטה).
המידע המצולם נשמר ע"ג כרטיס זיכרון סטנדרטי וניתן לצפות בו דרך המחשב.

אלכס מוסיף שניתן גם לחבר מערכת מצלמות למחשב המחובר לאינטרנט, או רק לראוטר פעיל
ולצפות במצלמות אלו בזמן אמת דרך האינטרנט.

במקרים בהם ההשגחה נעשית במקום זר, קיימת אפשרות להסליק את המצלמה בחפץ או צעצוע.
אך בגלל שמקור האנרגיה מגיע מבטריות, זמן ההקלטה מוגבל ביותר וישנה גם בעיה של "כוון המצלמה" למקום הרצוי, שכן אין איש יודע שבחפץ התמים מוסלקת מצלמה ושצריך לכוונה לאזור מסויים.

במקרים אלו כשהילד נמצא במקום אחר וישנו חשד להתנהגות לא נאותה, ניתן לקבל "תמונת מצב"
על שמתרחש באמצעות השמע. ניתן להסליק טייפ זעיר בבגדיו של הילד שיקליט ברציפות עד שהילד יאסף מהמקום או לחילופין, ישנו אביזר אחר - מיקרופון אלחוטי המשדר ב GSM. הכוונה לאביזר קטן
מימדים שמכניסים לתוכו Sim Card של חברה סלולרית (סלכום או אורנג') וכאשר מחייגים אל המכשיר הוא מופעל אוטומטית וניתן להאזין לסביבה. הדבר נעשה באופן סמוי לחלוטין ואין בעיה של מרחק, ניתן להתקשר גם מחו"ל...

כאן המקום להסב את תשומת לב הקורא לחוק האזנות הסתר, הקובע שאסור להאזין לשיחה שאינך שותף לה. ישנם סייגים לשמירה ופיקוח על קטינים וחסרי ישע.

בגני ילדים בהסכמת הבעלים ניתן להתקין מצלמות בחדרים השונים ולחברם לאינטרנט, כך שכל הורה בכל רגע נתון יוכל להכנס לאתר הספציפי ולצפות בילדו ולהרגע.

להורים לילדים גדולים יותר - והכוונה לבוגרים אחרי השירות הצבאי, שחלקם נוסעים לטרקים מיוחדים במזרח הרחוק, מומלץ על שימוש במעקב לוויני - GPS Tracker, כמובן בידיעתו ובהסכמתו של הילד,
שכן הוא יצטרך לדאוג להטעין את המכשיר מפעם לפעם. באמצעות מכשיר זה ניתן לדעת בכל רגע נתון את מיקומו של הילד עד לדיוק של 5-10 מטר. המכשיר מצוייד גם בלחצן מצוקה ואף ניתן ליצור קשר מילולי עם נושא המכשיר. המכשיר אגב קטן מימדים, פחות מקופסת סיגריות.
במכשיר זה ניתן לפקח גם על הנהגים הצעירים (אפילו ללא ידיעתם) בעת שהם נוהגים ברכב המשפחתי.
כאמור, אם הילד לא חזר עד שעות הבוקר המוקדמות מבילוי לילי עם חבריו, וכאשר המכשיר מותקן ברכב שבו הוא נסע, ההורה יוכל לבדוק היכן הרכב נמצא. וגם יוכל לראות אם הילד נוסע במהירות 160 קמ"ש על כביש 6 לדוגמה (ניתן לדעת מיקום, מהירות תנועה וגובה).
מכשיר זה יעיל לתחומים מסחריים אחרים גם כן, למטרות שמירה ו/או אבטחה. המכשיר יכול להתריע על תזוזת החפץ שבו הוא נמצא - יציאה משטח גאוגראפי נתון, או המצאותו בתנועה - התרעה בעת תנועה מעל X קמ"ש.

התחלנו את הכתבה כשהנושא הינו ילדים, אבל האמור לעיל מתאים גם לפיקוח על הורינו המבוגרים והסעודיים שמטופלים ע"י עובדים זרים וכו'. מכשיר ה GPS לדוגמא, תמיד יעזור לאתר את האדם המבוגר שיצא למכולת ושכח את הדרך בחזרה לביתו...

חברת D-TECH-TIV משלבת בין ציוד הבילוש לצרכי הלקוחות ומספקת מגוון רחב של שרותים בתחום האבטחה. מידע נוסף על המוצרים ניתן לראות באולם התצוגה במרכז המסחרי במושב שילת (צומת מודיעין) או בטלפון 08-9205455 ובאתר החברה: www.d-tech-tiv.co.il
חברת D-TECH-TIV משלבת בין ציוד הבילוש לצרכי הלקוחות ומספקת מגוון רחב של שרותים בתחום האבטחה. מידע נוסף על המוצרים ניתן לראות באולם התצוגה במרכז המסחרי במושב שילת (צומת מודיעין) או בטלפון 08-9205455 ובאתר החברה: www.d-tech-tiv.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב